O nas

Doradztwo to sposób.

Warsztaty to narzędzie.

Partnerstwo to metoda.

Wspólny rozwój to nasza PASJA.

Inspire Sourcing Sp. j.

Założone w 2007 roku Inspire Sourcing to nowoczesna organizacja doradcza, która wspiera Partnerów w osiąganiu ich celów poprzez kompleksowe usługi doradcze, szkoleniowe i rekrutacyjne. Wprowadzamy innowacyjne metody pracy z ludźmi, w oparciu o diagnozę potencjału osobowościowego. Specjalizujemy się w realizacji warsztatów konsultacyjnych oraz rozwoju celowym. Wspieramy cykle rekrutacyjne, tworzymy i planujemy ścieżki kariery. Badamy satysfakcję pracowników i klientów (Tajemniczy Klient). Realizujemy executive coaching, a także coaching dla handlowców.

Wykorzystując najnowsze narzędzia dostępne na rynku usług doradczych prowadzimy diagnozę całych organizacji oraz indywidualnych predyspozycji biznesowych i osobowościowych. Przy podejściu kompleksowym i partnerskim, nasi Klienci uzyskują zwrot z inwestycji (ROI) w proces rozwojowy już w trakcie jego realizacji. Wspólnie ustalamy Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), które następnie służą nam do weryfikacji naszych wspólnych działań. Ich wyniki wykorzystujemy do usprawnienia procesów i definiowania rozwoju celowego, służącego budowie naturalnej ścieżki kariery z perspektywy pracodawcy oraz pracownika.

Przy podejściu kompleksowym i partnerskim, nasi Klienci uzyskują zwrot z inwestycji (ROI) w proces rozwojowy już w trakcie jego realizacji

Certyfikaty i wyróżnienia

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Partnerów nieustannie poszerzamy zakres naszej działalności. Współpracujemy z wieloma renomowanymi Partnerami. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie, dopasowując do jego potrzeb zastosowane narzędzia i rozwiązania.

Jako członkowie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych kierujemy się w swojej pracy Kodeksem Dobrych Praktyk Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.

Posiadamy certyfikacje upoważaniające do stosowania światowej klasy narzędzi wspierających procesy doradczo-szkoleniowe: MBTI™, Extended DISC™, Prince 2™, Way2Improve™ i wiele innych.

Od 2010 roku blisko współpracujemy z firmą Advisio Consulting Methodologies, z siedzibą w Belgii, dzięki czemu wspólnie wypracowujemy rozwiązania dla naszych Partnerów, posiłkując się wsparciem międzynarodowych i najnowszych narzędzi konsultingowych.

Jesteśmy jedną z pierwszych firm szkoleniowych w Polsce wyróżnioną Znakiem Jakości Małopolskich Firm Szkoleniowych, co upoważnia nas do realizacji szkoleń w ramach projektu Województwa Małopolskiego „PFK- Podmiotowe Finansowanie Kształcenia”.

Od 2016 roku jesteśmy wyłącznym dystrybutorem na całą Polskę narzędzi psychometrycznych Bridge Personality Questionnaire międzynarodowej organizacji TestGroup (testgroup.eu). Narzędzia te dają kompleksowy i wiarygodny obraz osobowościowy, dzięki czemu dopasowanie personalne do stanowisk staje się jeszcze bardzie precyzyjne. Dostępne są  w ponad 12 krajach na całym świecie (m.in.: USA, Wlk. Brytania, Australia, Belgia, Holandia, Rosja, Brazylia, RPA, Czechy) a obecnie, za pośrednictwem INSPIRE Sourcing® również w Polsce.

Od 2016 roku jesteśmy wyłącznym dystrybutorem na całą Polskę narzędzi psychometrycznych Bridge Personality Questionnaire międzynarodowej organizacji TestGroup. Narzędzia te dają kompleksowy i wiarygodny obraz osobowościowy, dzięki czemu dopasowanie personalne do stanowisk staje się jeszcze bardzie precyzyjne.

Nasz zespół

Kompetencje to podstawa. Zaangażowanie – warunek sukcesu.

Partnerzy

Partnerzy. z którymi współpracujemy

Zaufali nam

Współpraca

„Wszystkich otwartych na rozwój, wiedzę i nowe technologie w dziedzinie konsultingu zapraszamy do wysyłania swoich aplikacji na adres rekrutacja@inspire-szkolenia.pl I Ty daj się zainspirować. Zapraszamy”

Lidia Poradzisz

Dyrektor Programowy, Trener, Konsultant, Coach PCD®

Współwłaściciel INSPIRE Sourcing, trener, konsultant, coach z blisko 30-letnim doświadczeniem biznesowym. Główny pomysłodawca, strateg i wizjoner INSPIRE Sourcing. Certyfikowany coach (Practicioner Coach Diploma®), licencjonowany partner Advisio, Extended Disc, Way2Improve, Test Group oraz ValueView®. Ekspert w zakresie zwiększania rentowności potencjału ludzkiego i organizacji. Z wykształcenia i pasji pedagog i psycholog, z doświadczenia menedżer.

Jako współtwórca INSPIRE Sourcing od samego początku w organizacji. Pomysł stworzenia organizacji powstał w oparciu o jej doświadczenia biznesowe i relacje z Klientami. Lidia swoją karierę zaczynała w firmach doradczo-szkoleniowych: Greń Communication i Grupa Teraz. Współpracowała z wieloma organizacjami m.in.: Global Business Center, Langas Group. W przeszłości zajmowała stanowisko dyrektora marketingu oraz dyrektora sprzedaży w instytucjach finansowych.

Posiada blisko 20-letnie doświadczenie doradczo-szkoleniowe. Prowadzi warsztaty m.in. w zakresie: definiowania strategii firmy, podnoszenia efektywności zespołu, sprzedaży doradczej, obsługi Klienta, asertywności i komunikacji. Jest specjalistką w zakresie diagnozy rentowności organizacji (narzędzia: Advisio Consulting Methodologies, Reinfuss Method, ValueView®) oraz diagnozy potencjału osobowościowego (narzędzia: MBTI®, The Bridge Personality, Way2, Extended Disc).

Lidię charakteryzuje partnerskie podejście do biznesu i relacji z Klientami. Realizowała lub nadal realizuje projekt dla m.in.: Aesculap-Chifa, Pieczywo Buczek, Okno-Pol, Amer Sports, , Mitsubishi Electric, Toyota Tshusho, Bank Zachodni WBK, EBS Inkjet Systems, Lavard, Lotos Oil, Agsol, Werner Kenkel, SMA Magnetics i wielu innych.

Pasją Lidii jest ciągły rozwój i wyszukiwanie nowych możliwości. Ma dwóch synów i córkę. Nigdy nie spoczywa na laurach. Człowiek czynu.


lidia.poradzisz@inspire-szkolenia.pl

Jakub Poradzisz

Dyrektor Zarządzający, Konsultant ValueView®, Coach PCD®

Jakub Poradzisz, Dyrektor Zarządzający, współzałożyciel INSPIRE Sourcing. Certyfikowany coach, licencjonowany partner Advisio, Extended Disc, Way2Improve, ValueView® oraz Test Group. Z wykształcenia menedżer (studia typu MBA).

Jakub jest współtwórcą INSPIRE Sourcing. Posiada 10-letnie doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu ludźmi i firmą. Odpowiada za bieżące funkcjonowanie organizacji, koordynuje zachodzące procesy. Wszelkie sprawy formalne, finansowe i organizacyjne to obszar jego działalności. Lubi gdy zasoby organizacji są optymalnie wykorzystane. Nie lubi opieszałości i dezorganizacji.

Jako certyfikowany konsultant metodyki ValueView®  specjalizuje się w projektach ukierunkowanych na diagnozę i zwiększanie rentowności biznesu. Dodatkowo w prowadzeniu negocjacji, finansach oraz optymalizacji procesów zachodzących w firmie i logistyce.

Jakub aktywnie współpracuje z większością naszych Partnerów m.in.: Pieczywo Buczek Sp.j., Valvex S.A., BBraun, New Men, Toyota Tsusho, Mitsubishi Electric, Agsol, ASP w Krakowie i wielu innych.

Jakub jest zapalonym narciarzem, preferującym alpejskie stoki. Jednak obecnie każdą wolną chwilę spędza w crossfitowym boxie. Prywatnie jest żonaty, ma dwie córeczki.

Tel. 501 488 018
jakub.poradzisz@inspire-szkolenia.pl

Katarzyna Klimczak

Kierownik Działu Rekrutacji i Banku Kadr, trener, coach PCD™

Katarzyna Klimczak trener, konsultant, kierownik Działu Rekrutacji i Banku Kadr INSPIRE Socurcing. Certyfikowany coach (Practicioner Coach Diploma®), licencjonowany partner Advisio, Extended Disc, Way2Improve. Absolwentka kursów trenerskich Wszechnicy UJ oraz Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Absolwentka studiów Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Psychologia w Biznesie Uniwersytetu Ekonomicznego.

Katarzyna jest związana z INSPIRE Sourcing od początku istnienia organizacji. Nastawiona na rozwój, doświadczała wielu stanowisk, poznając dzięki temu kluczowe obszary funkcjonowania organizacji. Swoją karierę rozpoczęła od telefonicznej i bezpośredniej sprzedaży i obsługi Klienta, następnie awansowana na stanowisko Key Account Managera, by docelowo objąć zarządzanie działem sprzedaży i obsługi Klienta. Obecnie odpowiada za budowanie drugiej nogi INSPIRE Sourcing, Działu Rekrutacji i Banku Kadr oraz wspiera kluczowe obszary funkcjonowania organizacji. Precyzyjna ścieżka kariery, 9 letnie doświadczenie biznesowe i ciągły celowy rozwój poparty licznymi międzynarodowymi certyfikatami uwiarygodniają ją w pracy indywidualnej i zespołowej z Klientami.

Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów indywidualnych i grupowych zorientowanych na diagnozę i rozwój celowy preferencji osobowościowych. Doświadczenie zawodowe wykorzystuje prowadząc treningi z obszaru telefonicznej oraz bezpośredniej sprzedaży
i obsługi klienta, skutecznej komunikacji, zarządzania zespołem. Koordynuje procesy diagnozy i optymalizacji procesów w organizacji (z wykorzystaniem narzędzi Advisio Consulting Methodologies) oraz kompetencji pracowników.

Zrealizowała projekty konsultingowe oraz szkoleniowe, min. dla takich klientów jak: Toyota Tsusho Europe S.A.,Green Metals Poland Sp. z o.o., Mitsubishi Electric Europe B.V. (Sp. z o.o.), OPTeam S.A., EBS Ink-Jet Sp. z o.o., Werner Kenkel Sp. z o.o., Piekarnia-Cukiernia Buczek, Bank Zachodni WBK S.A., Okno-pol Sp. z o.o., Vb Leasing Sp. z o.o., Międzynarodowy koncern farmaceutyczno – medyczny BBraun, Aesculap Chifa Sp. z o.o. , Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AGSOL,, Bricoman Polska Sp. z o.o., RWE Polska S.A., Latex Opony Sp. z o.o., Pile-Elbud Kraków Sp. z o.o., Platinet S.A., IFM Electronic Sp. z o.o., Wentech Sp. z o.o.,TM-VIA Sp. z o.o., INPOL-KRAK Sp. z o.o, Mysław, Zakłady Gospodarki Odpadami w Bielsku Białej, Medycyna Praktyczna, Espefa, PPH GAMATEX Sp.j., LAVARD.

Katarzyna jest miłośniczką wszystkich tematów, które dotyczą ludzi i ich funkcjonowania
w świecie i organizacji. W życiu zawodowym i prywatnym najlepiej odnajduje się w działaniu, wyznaczając ambitne cele i przekraczając co rusz nowe ograniczenia. Prężny rozwój łączy z opiekowaniem ogniska domowego – prywatnie szczęśliwa mężatka, mama dwójki dzieci.

Tel. 500 175 311
katarzyna.klimczak@inspire-szkolenia.pl

Magdalena Zając

Kierownik ds. Szkoleń i Rozwoju, trener, coach

Magdalena Zając, kierownik ds. szkoleń i rozwoju, Trener, Coach. Licencjonowany partner Advisio Consulting Methodologies, Extended Disc®, Way2Improve, certyfikowany konsultant w zakresie zarządzania projektami metodyką Prince 2®, doradca zawodowy i praktyk NLP™. Ukończyła kurs mediatora konfliktów.

Magdalena odpowiada za pracę działu sprzedaży INSPIRE Sourcing Sp.j. Posiada 9 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Odpowiada za funkcjonowanie działu sprzedaży oraz realizację planów sprzedażowych. Posiada doświadczenie zarówno w sprzedaży telefonicznej jak i bezpośredniej.
Obecne stanowisko osiągała przechodząc kolejne szczeble zawodowe od doradcy klienta po menedżera ds. kluczowych klientów i z-cę kierownika. Dzięki temu rozumie trudności występujące w organizacji na każdym szczeblu i jest w stanie wypracować z Uczestnikami warsztatów najefektywniejsze rozwiązania gotowe do implementacji w pracy codziennej.
Ponadto jako konsultant rozwoju organizacji, trener i coach wspiera klientów biznesowych oraz indywidualnych w optymalizacji procesów, zwiększaniu skuteczności osobistej i zespołowej oraz wprowadzaniu zmian w organizacji.

Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów sprzedażowych i menedżerskich. Znaczącym obszarem zainteresowań Magdaleny jest coaching sprzedażowy. Realizowany zarówno w formie „on the Job”, telefonicznie jak i w formie osobistych sesji z Klientem.

Magdalena zrealizowała konsultacje indywidualne, warsztaty dedykowane, coachingi min. dla takich klientów jak: ASP Kraków, Międzynarodowy koncern farmaceutyczno – medyczny BBraun, Aesculap Chifa Sp. z o.o., Okręgowa Izba Aptekarska w Krakowie, Latex Opony S.A., DTW Sp.z.o.o., Bank Zachodni WBK S.A., MPK S.A. Kraków, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Agsol Sp.j., Bricoman Polska Sp. z o.o., ABB Polska, RWE Polska S.A., New Men, Nord Napędy Zakłady Produkcyjne Sp. z.o.o, Heraeus Electro-Nite Polska Sp. z o.o., Inpol-Krak, Opteam, APN Henryk Olsok, Agsol Sp.j., Kontakt Simon.z o.o. Valvex, Zakłady Gospodarki Odpadami w Bielsku Białej, Befared S.A., Ascomp Sp. Z o.o., PPH GAMATEX Sp.j., LAVARD.

Prywatnie miłośniczka amerykańskich seriali komediowych, gier planszowych i gotowania.

Tel. 792 034 742
magdalena.zajac@inspire-szkolenia.pl

Tomasz Wański

Trener, konsultant, coach i mentor

Tomasz Wański, trener, konsultant, coach i mentor. Licencjonowany konsultant Extended Disc®, certyfikowany trener wg standardów Edexcel/BTEC® – W. Brytania, certyfikowany mentor (Collegium Vratislaviense). Absolwent szkoleń Prince 2®, szkoły coachów CTI – The Coaches Training Institute (USA).

Tomasz odpowiada za badanie potrzeb i realizację projektów doradczych, szkoleniowych oraz coachingowych i mentorskich.
Ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie operacyjnego zarządzania biznesowego (zespołem badawczym, firmą produkcyjną, działami serwisu, obsługi Klienta i logistyki). Zdobył je pracując na stanowiskach kierowniczych w firmach państwowych, prywatnych i korporacji Xerox w Polsce. W pracy zawodowej był odpowiedzialny za opracowanie oferty firm, serwis posprzedażny, badania zadowolenia klientów, sprzedaż usług i logistykę, zarządzał kilkudziesięcioosobowymi zespołami. Realizował międzynarodowe projekty badawcze oraz kompleksowe projekty biznesowe (outsourcingu, M&A – merges and acquisitions, budowania i wdrażania strategii rynkowych), a także z zakresu rozwoju personelu.
W obecnej roli zawodowej koncentruje się na wspieraniu rozwoju pracowników w organizacjach – zarówno w formie szkoleń i warsztatów, jak też pracując indywidualnie z Klientami.

Specjalizuje się w budowaniu i rozwijaniu umiejętności menedżerskich, zarządzaniu sprzedażą, budowaniu strategii i systemu wartości (kultury) firm, zagadnieniach rozwoju ludzi (szkolenia, AC/DC, coaching, mentoring). Jest specjalistą w zakresie wdrażania metodyki Zarządzania przez Cele i Zarządzania Projektami. Łącznie przeprowadził ponad 7000 godzin szkoleń, projektów doradczych i edukacji spersonalizowanej (coaching i mentoring).
Pracuje dla wyższej i średniej kadry menedżerskiej, pracowników pionów produkcyjnych i handlowych.

Tomasz zrealizował szkolenia, warsztaty, coachingi i mentoringi m. in. dla takich klientów jak:
KPMG, Pratt & Whitney Polska Metlife Amplico, Bank Zachodni WBK, NESTLE Polska, ATLAS, BulkCargo Port Szczecin, PILE-ELBUD, DTW Sp.z.o.o., Bricoman Polska Sp. z o.o., RWE Polska S.A., Heraeus Electro-Nite Polska Sp. z o.o., Kontakt Simon sp. z o.o., Valvex, Befared S.A., PPH GAMATEX Sp.j.
Prowadzi zajęcia po polsku i angielsku (np. dla AVON Republika Czeska i Słowacja, UPM Kymmene, NEC).

Od zawsze wędrowiec górski, od kilku lat wielbiciel narciarstwa biegowego, notoryczny wędrowiec i amator pływania. Miłośnik kina i książek „z przesłaniem do myślenia”.


Jan Poradzisz

Menedżer ds. relacji biznesowych

Menedżer ds. relacji biznesowych, certyfikowany doradca zawodowy. Ukończył studia o profilu humanistycznym na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

Posiada doświadczenie w obsłudze klienta, sprzedaży krajowej i międzynarodowej oraz w pracy w dziale marketingu dużej zagranicznej korporacji dystrybuującej wysokiej jakości sprzęt sportowy.

W Inspire Sourcing S.J. Jan odpowiada za budowę sieci dystrybucji, aktywną sprzedaż i doradztwo w zakresie narzędzi IT dedykowanych biznesowi.

Z uwagi na specyfikę większości projektów realizowanych przez Inspire Sourcing, Jan wspiera merytorycznie większość z nich w zakresie rozwiązań Bridge Personality, ValueView oraz ZineINC.

W kontakcie z Klientem skupia się na „ludzkiej stronie” biznesu i budowaniu długofalowych relacji.

Prywatnie pasjonat historii, polityki i piłki nożnej. Nigdy nie odmawia filiżanki espresso.

Tel. 504 199 327
jan.poradzisz@inspire-szkolenia.pl

Magdalena Starzyńska

Trener, konsultant

Trener, konsultant. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwentka Psychologii Ogólnej UJ. Posiada pięcioletnie doświadczenie biznesowe, w tym dwuletnie doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy, w brytyjsko-amerykańskiej firmie badawczo-konsultingowej, na stanowisku Koordynatora Projektów. Realizuje szkolenia biznesowe doskonalące umiejętność skutecznej komunikacji, prezentacji wobec grupy, wykorzystywania kanałów multimedialnych w prezentacji biznesowej, budowania zespołów z uwzględnianiem różnic predyspozycji psychospołecznych pracowników.

Doświadczenie zawodowe zdobywała jako redaktor portali internetowych, w agencjach public relations, gdzie brała udział w projektach realizowanych dla takich firm, jak: Honda, Plus GSM, czy Jeronimo Martins oraz międzynarodowej firmie konsultingowej, w której była odpowiedzialna za koordynację projektów wewnętrznych.

Ukończyła Kurs Certyfikujący MBTI® uprawniający do korzystania z kwestionariusza Myers-Briggs Type Indicator. Jest również certyfikowanym trenerem narzędzi diagnostycznych Extended DISC®.

Współprowadzi warsztaty doskonalące umiejętności miękkie dla pracowników a także szkolenia dla menedżerów, gdzie wykorzystuje swoją psychologiczną wiedzą oraz doświadczenie.

Realizowała projekty szkoleniowe m.in. dla:
Mitsubishi Electric, EBS Ink-Jet Systems, TRW Steering Systems, Espefa, Mysław,TA Hydronics, GAMATEX.


Sebastian Wiecha

Trener, konsultant

Trener, konsultant, menedżer z dziesięcioletnim doświadczeniem w międzynarodowym środowisku biznesowym. Specjalizuje się w treningach rozwoju osobistego, warsztatach doskonalących umiejętności sprzedażowe oraz projektach rozwijających tzw. miękkie kompetencje menedżerskie – m.in.: budowanie i motywowanie zespołu, rozwiązywanie sytuacji problemowych, wywieranie wpływu, autoprezentacja. Od czterech lat działa jako trener i konsultant biznesu. W realizowanych projektach wykorzystuje swoje bogate doświadczenie zawodowe. Przeprowadził ponad 800 godzin szkoleniowych, pracując głównie metodą warsztatową.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie ze specjalnością: zarządzanie firmą. Ukończył liczne kursy specjalistyczne, m.in.: Szkołę Trenerów Matrik, Rozvijak – Małopolską Szkołę trenerów Organizacji.
Specjalizuje się w treningach podnoszących efektywność osobistą oraz warsztatach dedykowanych pracownikom struktur sprzedaży: strategie skutecznego działania, podstawowe reguły „gry handlowej”, zarządzanie procesem zakupów (dystrybucja, sieci, produkcja – direct i indirect), zarządzanie procesem sprzedaży (B2C,B2B, FMCG, Sieci), doskonalenie zespołów handlowych (techniki sprzedaży, zakupy, negocjacje), nawiązywania i podtrzymywania długotrwałych relacji biznesowych, psychologia sprzedaży, psychologis wpływu, autoprezentacja. Prowadzi również treningi mające na celu rozwój tzw. miękkich kompetencji menedżerskich.

Współpracował m.in. z: Echo Investment, Cersanit, Cyfra +, BNP Paribas, Amcor, Backer OBR, Bitner, Donnelley, Crown Packaging, UPM Kymmene, Strabag, PKO BP, Podkarpacka Izba Gospodarcza, John Deere Polska, Alma Market.


dr Jolanta Ewartowska, Kanclerz

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

„Warsztaty pomogły uczestnikom wziąć odpowiedzialność za efekty swojej pracy i całego zespołu oraz zbudowały tolerancję dla różnic osobowościowych. Szkolenie zostało przygotowane i przeprowadzone w sposób profesjonalny, z należytą starannością i rzetelnością. Na szczególne uznanie zasługuje troska firmy INSPIRE Sourcing s.j. i wsłuchanie się w potrzeby Klienta”

Witold Reichhart, President of the Board

Advisio Consulting Methodologies

„Since the beginning of our cooperation INSPIRE has been truly engaged in providing the best quality consultancy service to business environment. INSPIRE gained best consultancy experiences and specialist knowledge (…). We give them our highest recommendation”.

Sławomir Łukaszczyk, Prezes Zarządu

Aesculap Chifa Sp. z o.o.

„Z przekonaniem możemy polecić firmę INSPIRE każdej firmie, której zależy na zwiększaniu wiedzy i umiejętności swoich pracowników. Z pewnością nasza firma będzie korzystała z usług szkoleniowych INSPIRE w przyszłości”.

Zdzisław Wróbel & Agnieszka Wielgus

AGSOL Sp. J.

„Koordynatorem projektu szkoleniowego była Magdalena Zając, która wykazała się dużym profesjonalizmem zarówno w fazie przygotowania projektu, jak i ewaluacji szkolenia”.

Paulina Trzcińska, Prokurent

Bulk – Cargo Port Szczecin Sp. z o.o.

„Z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę INSPIRE innym firmom jako rzetelnego i profesjonalnego dostawcę wysokiej jakości szkoleń. Jest to naszym zdaniem najlepsza i najsympatyczniejsza firma szkoleniowa, którą znamy”.

Wolfgang Petsch, Dyrektor na Europę Wschodnią

ifm electronic

„Szkolenie stało się dla uczestników inspiracją do rozpoczęcia poszukiwań własnych, nowatorskich rozwiązań. Wiążemy dalsze plany dotyczące współpracy z firmą INSPIRE w zakresie treningów „on-the-job”.

Grzegorz Findura, Manager ds. sprzedaży

LAVARD Sp. z o.o.

„Szkolenia zostały poprzedzone precyzyjną diagnozą potrzeb szkoleniowych uczestników, co pozwoliło na stworzenie optymalnego programu rozwojowego. Prowadzone przez trenere INSPIRE Sourcing s.j. warsztaty charakteryzowały się wysokim poziomem dostosowania do specyfiki branży oraz interaktywną formą”.

Jan Paluch, Członek Zarządu

Mercedes Benz Sosnowiec Sp. z o.o.

„Założone na wstępie cele zostały w pełni zrealizowane. Efekty praktyczne wyniesione ze szkoleń, jak też zadowolenie uczestników, przekroczyły oczekiwania. (…) Niebudząca żadnych zastrzeżeń współpraca pozwala nam przedstawić firmę INSPIRE jako godnego polecenia partnera”.

Ewa Rutkowska, Specjalista ds. Handlu

Oiler S.A.

„Telefoniczna obsługa Klienta w INSPIRE Centrum Rozwoju Umiejętności jest perfekcyjna. Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu i wysokiego poziomu dostosowania się do potrzeb Klientów”.

Zbigniew Adamek, Dyrektor Handlowy

OKNO-POL Sp. z o.o.

„Szkolenia były realizowane na najwyższym poziomie merytorycznym. Uczestnicy bardzo wysoko ocenili dydaktykę i sposób organizacji szkoleń. Prowadząca Akademię, Pani Lidia Poradzisz, wykazała się profesjonalizmem, bardzo szeroką wiedzą i zaangażowaniem (…)”.

Maciej Tippe, Właściciel

TORAL Artykuły Ścierne

„W ramach projektu trenerzy INSPIRE Sourcing s.c przeprowadzili dwudniowe warsztaty konsultacyjne i jednodniowy coaching terenowy. Projekt został poprzedzony określeniem celów związanych ze zmianą postaw i umiejętności pracownika. W trakcie warsztatów wypracowane zostały standardy sprzedaży i obsługi klienta, które zostały zweryfikowane w trakcie coachingu w terenie przeprowadzonego przez Magdalenę Zając”.